onsdag 17. juni 2009

Platen jeg har hørt på i hele dag...


Dette er mest for å følge opp den tidligere tråden om (mangelen på) gode Afrika-samlere, så her er platen jeg har hørt på i hele dag, repeat på repeat på repeat! "Sound Affects: Africa" er første album i en serie. Cd 1 er originaler, det er den som er bra og spennende, så bare hopp over cd2, den med remiksene på, jeg mener, hvor mye spenn skulle DU hatt for å høre en Paul Oakenfold (sic!)-miks av en afrikansk originallåt??!! Hjelp, for en idé...

Den var passe dyr på eBay, men det hadde jeg ikke trengt, viste det seg på hjemmesiden til Mr. Bongo. Jaja. Håper noen har glede av pengene. Jeg har stor glede av platen.

1 kommentar:

  1. Tilgjengelig på Spotify osgå: http://open.spotify.com/album/78iBiefHRcfoSIWsnerFrg

    Glimrende sommervarmemusikk! Takk for tipsene dine, alltid spennende.

    SvarSlett