torsdag 31. januar 2013

Nydelige Motorpsycho!

Ok, folkens, jeg skal innrømme noe. Kulheltspolitiet har jeg aldri vært noe redd for så jeg har ingenting å miste. Så her kommer det:

Det tok ganske mange år, men jeg har egentlig ikke hatt et SKIKKELIG Motorpsycho-øyeblikk før i går! Jada, jeg har fulgt med og kjøpt platene i alle år og sett dem live og joda, det har vært fint på alle vis, men alle disse som virkelig DIGGER dem, som dypdigger dem så intenst har jeg aldri skjønt helt ordentlig før i går.

Jeg syntes det var helt strålende da min daværende arbeidsgiver, NRK P3, spilte "Vortex Surfer" i 24 timer på milleniumsnyttårsaften og jeg var med i bussen til øvingslokalet deres i Trondheim da vi overrakte TONO-pengene til dem og jeg har på alle mulige måter hatt all mulig stor respekt for dem på alle mulige måter. Puh.

Men det var altså først i går, godt 20 år etter at jeg så dem live første gang, at jeg VIRKELIG så lyset for aller første gang.


Da valgte nemlig iPoden min å spille "Starhammer" fra "Heavy Metal Fruit" mens jeg laget middag til alle mine syke barn, og en frisk. Jeg har jo hørt låta mange ganger før. Men HERREGUD, så vakkert!

Tusen takk.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar