torsdag 3. mars 2011

Glemte perler fra 99 platehyller, i dag: 'Tall' og 'A'

Som alle andre som tar platesamlingen sin seriøst er jeg i ferd med en real opprydding/strukturering/kosing av alle platene mine. I hovedsak dreier det seg vel om å få alle utgivelser med enkeltartister- og grupper i ordentlig alfabetisk- og kronologisk rekkefølge, det har vært mye ut og inn med plater i det siste, så det trengs litt ordensoppstramming.

Og når jeg da først holder på så tenkte jeg at jeg jo kunne legge ut noen fine låter med band vi tenkte vi kanskje hadde glemt.

Så, altså, i dag tar jeg for meg noen artister som begynner med 'TALL' og noen fra bokstaven 'A'. Hurra!

1349 RYKKINN

16 HORSEPOWER

7 YEAR BITCH

ANNIHILATOR

APOLLO 440

ALOG

Har du noen 'Tall'- eller A-favoritter du har glemt?

1 kommentar:

  1. Tja. Det er lenge siden jeg har hørt på Dave Angel's album Globetrotting. Ser at Apollo 440 fra samme år har låten Stealth Overture, mens Dave Angel bidrar med Tokyo Stealth Fighter. Var stealth-teknologi hot i '97, tro?

    SvarSlett