mandag 28. desember 2009

Vinn KOTTARASHKY OG Romjulspakker fra BLOGG 99!


Kjære venn,

Jeg antar passe overlegent at du er minst like full av pinnekjøtt, sild og bitter øl som det jeg er i Mage 99. Det har vært en flott jul, og jeg håper den har vært det for deg også!

Og jammen meg kan den bli ENDA bedre! I samarbeid med de gode menneskene på det tyske plateselskapet Asphalt Tango kan du nå nemlig vinne den nye platen til det bulgarske fantomet Kottarashky (omtalt tidligere her på BLOGG 99)! Og jeg har til og med enda flere Romjuls-platepakker å gi bort.

DERFOR: Hvis du vil vinne enten

- en av 3 eks. av "Opa Hey!", den strålende debuten til Kottarashky, eller
- en av 3 platepakker fra BLOGG 99

gjør du følgende:

Du svarer på dette innlegget her på Bloggen. Det gjør du ved å klikke på og åpne selve innlegget. Så klikker du på "Legg inn en kommentar", nederst. Her skriver du så så argumenterende eller medlidende eller overbevisende eller annet hvorfor du synes at akkurat DU fortjener å vinne en pakke fra meg! Funket fint, for de som husker det, på WASABI, funker fint her. Hvis du ikke vil legge igjen fullt navn og adresse på www, kan du også sende meg en mail på "guttorm.andreasen@gmail.com", merk den med "Romjulspakke".

Vinnere offentliggjøres her på BLOGG 99

Tirsdag 5. januar kl. 12!

Lykke til!

Og så vil jeg gjerne få ønske dere absolutt alle sammen, konkurransedeltagere eller ikke, en strålende nyttårsfeiring og et vidunderlig musikkår 2010! Her er en gave til dere alle, min flunkende nye og eklektisk elleville Mixtape #16, "Get Your Socks Off!". Fra Cumbia til Bass, fra Kuduro til D’n’B, fra Dubstep til Exotica. Og litt Soukouss og Dubno midt i mellom. Låtliste ved forespørsel. Enjoy! :-)

DJ 99: Get Your Socks Off! Mixtape # 16 by Kaoss 99

1 kommentar:

  1. Guttorm!
    Så bra at Wasabi finnes her inne...ville gjerne ha det tilbake på eteren!
    Jeg mener jeg bør vinne den nye plata til Kottarashky fordi jeg fikk i-pod til jul :)

    SvarSlett