søndag 24. mai 2009

Velkommen!

Hei og hepp, dette er mitt aller første innlegg i Blogg 99!

Håpet er at dette kan bli en interessant side for alle som er interessert i musikk. Punktum. Som det står, kommer jeg til å legge ut ting her, lister, linker, anmeldelser, tips og annet. Forhåpentligvis blir det finere og finere og kanskje også bedre og bedre. Og det er bare å bidra selv!

Det passer kanskje å begynne, da, med en ganske så ny Spotify-liste! Her er Store Sanger For Små Rom. Enjoy!

Guttorm

2 kommentarer:

  1. Jeg kommer nok til å lese en del her :)

    Spotifyspillelisten er RÅ!

    SvarSlett
  2. Så bra Guttorm, å få en samlet side med dine eminente forslag til god lytting! Får ikke ha Spotify på jobben, men skal sjekke ut med en gang jeg kommer hjem. Gleder meg...:)
    Beste hilsen Tove

    SvarSlett