onsdag 28. oktober 2009

KAOSS 99 slipper sitt debutalbum!


Så var den flotte dagen kommet!

For rundt et år siden begynte jeg ordentlig å leke med tanken på å lage litt musikk. Jeg kjøpte noen rare boksinstrumenter, begynte å lodde litt, laste ned digitale redigeringsprogram, prøve og feile masse, rote med kabler, kjøpe enda flere altfor dyre, rare oscillatorer og synther og annet på eBay og plutselig en dag, før jul i fjor, sto jeg på Hausmania og hadde min aller første konsert! Tusen takk til OK Computer, som har hengt med siden.

11 konserter og mye rar og fin Støytronica og kabelkaos og annet senere står jeg plutselig her med det man jo kaller en debutplate, gitt ut på eget selskap, STUDIO 99! "HVIT KANIN" er et 43 minutters konsertopptak gjort i et lokale på Grønland t-banestasjon for 2 uker siden. Mange kikket innom på vei til og fra t-banen. Konserten var en del av det flotte prosjektet WHITE RABBIT (derav albumnavnet), som du kan lese mere om på http://anitahillestad.org/prosjekter/21/

"HVIT KANIN" kommer bare ut digitalt, som et gratis nedlastbart MP3-album. Du er hjertelig velkommen til å høre på og laste ned "HVIT KANIN".

Du finner både lyd og cover her: http://www.easy-share.com/1908265676/KAOSS 99 HVIT KANIN MP3 + Cover.zip

TAKK!

"Hvit Kanin" - KAOSS 99 LIVE, Grønland t-bane 091013, album kat. nr. STUDIO 99 MP3-001 by Kaoss 99

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar