tirsdag 19. oktober 2010

Karismakaos!

I den enedeløse rekken av morsomme youtube-klipp slapp denne overlegent gjennom BLOGG 99-filteret! Her får vi ikke bare hjertefølt dans- og bursdagssang med Nikolay Baskov men med på kjøpet en av de mest karismatiske pianister jeg noensinne har sett! Spesielt på 1:28. For et glis, dere!

(Venner av meg vil allerede avslørt at jeg i dette innlegget farer med ironi - på grensen til sarkasme - og det er vanligvis ikke noe jeg tar lett på, men denne gangen passet det liksom så fint).

Jeg må også innrømme at jeg setter pris på å registrere at kringkastingssjefen også koser vettet av seg under forestillingen 1:53)! Hurra!


(Takk til Ivar Dale)

2 kommentarer:

  1. Hmm. Det er da man skjønne hvorfor Eurovision Song Contest er svære greier i øst. De liker virkelig dette.

    Og pianisten har det jo litt gøy når han får blomstene i hodet.

    SvarSlett
  2. Heh, ja godt å se det er noen som liker musikken som spilles i Eurovision...

    SvarSlett