mandag 15. november 2010

Nytt grunnkurs i musikkproduksjon, tirsdag 7. desember!


For 4. gang kjører jeg på med intensivt grunnkurs i musikkproduksjon. Velkommen til et kveldskurs i lyd, kabler, rigging og digital redigering under navnet "Hjemmestudio 1.0".

Du er hjertelig velkommen til en morsom kveld som forhåpentligvis fører til at du går hjem og leker med å lage musikk, uansett hvor mye du kan fra før!

Noen tilbakemeldinger:

Inspirerende, morsomt og lærerikt. Dette lydkurset er en gave til ethvert menneske som er interessert i musikk. Det er dessuten et kick for alle som noen gang ser for seg en situasjon der de kommer til å snakke, synge eller spille så andre mennesker hører det. Youtube, here we come!

Takk for utrolig bra og intensivt kurs: engasjerende og lærerikt for alle musikkelskere som går med en liten miksepult i magen! Du har en nysgjerrig og ydmyk tilnærming til lyduniverset som er veldig avvæpnende og som dermed innbyr til læring. Kan virkelig anbefales – og det skal jeg også gjøre!

Veldig bra kurs for en lydteknisk analfabet! Jeg er storfornøyd!

Kurset var veldig bra. Sitter igjen med en grunnleggende forståelse for sammenhengen mellom preamper, miksebord, kabler og data. Synes du har en lett og avslappet stil som gjør det trygt å være nybegynner uten å føle seg som en komplett idiot av den grunn. Gleder meg til kurs 2.0:)

Dette var et veldig bra kurs for alle som ønsker en innføring i praktisk lydteknikk. Jeg fikk verdifulle svar på mange spørsmål og satte spesielt pris på den engasjerte kurslederens lidenskap for lydopptak. Dette var et av de mest inspirerende kursene jeg noen gang har vært på.


Kurset foregår tirsdag 7. desember på Litteraturhuset, påmeldingsfrist tirsdag 30. november. Pris kr. 800,-.

Fulle detaljer om hva vi går gjennom finner du her. Påmelding på mail til guttorm.andreasen@gmail.com.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar